27 april 2011

Se lige her!!!

Forleden dag, en dejlig feriedag, åbnede jeg postkassen hvor jeg fandt en rigtig fin lyslilla kuvert, og da jeg læste afsenderens navn bredte der sig et saligt smil. Søde Puk havde sendt mig noget, men hvad mon det var??? Sådan bare lige at få post på den måde uden at det er ens fødselsdag eller lign. er da bare helt vildt herligt!
Da jeg sad i solen i gården og åbnede kuverten var jeg spændt og kort efter meget glad. Puk har sendt mig broderigarn og et fint lille blomstermotiv. WOW!
Mange gange tak Puk du er da bare rigtig sød sådan at sende ting til mig, bare sådan uden videre!
Det skaber glæde og varme sådan noget!!!

1 kommentar:

  1. Hvor fint! Dejlig overraskelse. Lige som da du kom med din fine nøglering til mig:-) ....skylder dig for øvrigt stadig billede....går ned og ta'r det nu:-)

    SvarSlet