16 september 2011

Her er MEGET stille

Til gengæld er der ikke stille på andre områder...
De sidste mange uger har været proppet med møder og "skal" ting, så jeg er TRÆT og har derfor ikke skrevet om noget af det som jeg faktisk ret gerne vil dele med jer. Nu er det sådan lidt for sent, så jeg holder bare lige en stille pause.
I skrivende stund er her meget meget roligt i betragtning af tidspunktet. Anders er henne og hente Max der har spillet fodboldkamp, Rose i stuen foran Ramasjang, jeg selv, jeg drikker rødvin men ups glasset er tomt... Det er vist også på tide at få skåret salaten og smækket fiskefileterne på panden...

Rigtig god weekend til alle jer derude!

3 kommentarer:

  1. Jeg tænkte faktisk på dig i går, da jeg cyklede hjem ! Hvor du mon var blevet af?
    Og så ser jeg dette indlæg i dag !
    Det er da pudsigt :-)

    SvarSlet
  2. ps- var der ikke noget om, at du gerne ville være med i vores Krea Klub, der holdes hos mig ?
    Skriv evt til mig.

    SvarSlet
  3. Det varmer med dine kommentare Miri!!!

    SvarSlet