03 december 2011

Veninder

Det er dejligt med veninder. Det er værdifuldt at have nogle omkring én som man kender godt og som har fulgt én i mange år.
Og mange år er det siden at Line og jeg så hinanden første gang, PUHA det er hele 21 år siden at vi startede på Statens HF i klasse H sammen.
Mange sjove, skøre og dejlige oplevelser senere er vi nu voksne med mand og familie...
I aften skal jeg fejre Line sammen med andre damer i hendes liv.
Jeg GLÆDER mig.
Mille og jeg har kendt hinanden i 100 år. Ej siden vi gik i 5.klasse, regn selv, det er sgi da mange år... Vi 3 har kortklubben "Kort og godt", og vi sparer sammen til en tur til barcelona. Men hey vi bliver pensionister inden vi kommer afsted, for det der med kortspillet er blevet overtaget af familiehygge, arbejde og i stedet er omdrejningspunktet kreative sysler når vi ses.
Mille og jeg har købt fine gaver som vi glæder os til at give til Line i aften.
Jeg vil nu gå i bad, vaske hår og gøre mig klar. Finde den sorte kjole frem og et par høje hæle!
Og så om en times tid bevæger jeg mig gennem mørke København...
HURRA

2 kommentarer:

  1. Hvad skulle man gøre uden veninder

    SvarSlet
  2. Det lyder absolut skønt - veninder er en vigtig ingrediens, særligt dem der kender alle ens små særheder. Håber din aften må blive skøn.

    SvarSlet