15 april 2012

Kender du SketchUp?



For noget tid siden var jeg på kursus på DAC (Dansk arkitektur venter), her blev jeg introduceret for programmet SketchUp.
Programmet er sjovt, udfordrende og ganske gratis.
Hvis ikke du kender det, og kan du lide at tegne og forme på din computer, så synes jeg du skal downloade det og starte legen...
Ovenfor er det Roses debut med programmet.
Mine 4.klasser har smagt på det i billedkunst, og begejstringen var stor!!!
Selv synes jeg også det er så fedt et program, kender ikke mange funktioner endnu, men går til den alligevel.
På Youtube kan du se tutorials og færdige produkter, f.eks. Titanic, KLART et kig værd.

Hyg dig og skriv endelig tilbage hvis du kaster dig ud i det eller kender til det allerede!

3 kommentarer:

  1. Kender det godt, har også brugt det en del til nogle opgaver i forbindelse med studiet. Det er godt nok noget tid siden jeg har brugt det. Men det er super lækkert at der er så mange genvejstaster i programmet.

    SvarSlet
  2. Kender det - ja, skal nok faktisk bruge det meste af min arbejdsdag på det i dag. Altid hyggeligt at opdage nye programmer, særligt når de er så ligetil som Sketch-up. God fornøjelse :)

    SvarSlet
  3. Jeg fumler stadig i programmet, men sjovt er det!

    SvarSlet