03 marts 2011

En SYG tid !!!

For fanden da hvor er der meget sygdom der hærger. Ja undskyld mig sproget, men det er da til at få flip af!!! Streptokokker er ikke min livret!!!
Sidste efterår var en slem tid, MANGE var syge, vi havde halve klasser på skolen, og i år er det jo præcis det samme.
Mange af jer ude i blogland og/eller jeres børn har været syge, og nogle mere end én gang.

Det her er jo ikke nogen nyhed og måske et smadder kedeligt indlæg. Beklager!

I denne uge (en HEL uge fri, hvor tit har man lige det) havde jeg et hav af planer ved symaskinen og i mit træningscenter men næh nej i stedet har jeg døjet med de skide streptokokker, og nu er min lille skattebasse Max sørme også hjemme med ondt i halsen, for hulan da...

Frem med citruspresseren, rivejernet, citronerne, honningen, ingefær og så skal jeg have en ordentlig sjus! Skulle man lige vælte lidt rom ned i, så kan jeg få varme kinder og måske dingle lidt for så at glemme elendigheden for en stund!!!

Jeg er IKKE en sommerpige, men stor stor fan af forår. Dog får denne tilstand mig til at drømme om åbne vinduer, sol, varme, avislæsning i gården med bare skuldre...
Kom skal vi ikke blæse i kor, nu sender vi det kolde vejr til langbortistand...

Nå men god dag til dig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar