22 marts 2011

Kan kende mig selv igen...

Sygdommen er ved at forlade min krop, dejligt!!!! Jeg kan tale nu uden besvær, ej det var bizart ikke at kunne tale forleden dag, det mindes jeg ikke at have prøvet før, ikke at kunne tale pga. smerter i halsen!
Min stemme har haft brug for at blive skånet og en masse varmt at drikke, og hovedet brug for ro.

I morgen begiver jeg mig afsted på arbejde, til det kreative indianer værksted med 51 børn der skal bygge hver deres lille tipi. Hele skolen har denne uge temadage på tværs af årgange, under emnet "Det vilde vesten". Det bliver med snotnæse, men det går nok, jeg smitter ikke, og penicillinen har hjulpet!

Jeg glæder mig til at være i gang igen. Dage hjemme er dejlige, men ikke helt så sjove når næsen løber hele tiden og halsen værker. Så i morgen hopper jeg på jernhesten med blafrende fletninger og siger ugh ugh med direkte kurs mod Gentown...

-og inden jeg snart går til ro, vil jeg lige have mig en varm ingefær-citron-honning drik...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar