15 marts 2011

Lidt mere fastelavn!

Som tidligere nævnt ville jeg gerne vise jer et billede af børnene med sminke. De her to billeder er det bedste jeg har. Det er på vej hjem fra fritten, hvor vi skulle hjem til min dejlige kusine og have fastelavnsboller og kakao. Et smukt vejr var det, helt forårslunt, lige til at gå uden jakke, dejligt.
Og så er der bare noget skønt over billeder der er taget udendørs!
Sminken er blevet peppet lidt op på Rose, for gråden efter et slag i ansigtet med køllen til tønden havde vasket den oprindelige krigsmaling væk. Max har også fået tværet sin sminke væk, der havde ellers været et lækkert "mother fucker skæg".
Jeg er vild med Roses smil på det billede hvor de står foran kusine Ninas dør. Max er ikke til så meget fjol foran kameraet, hvilket ses tydeligt.
Begge havde haft en god dag og var stolte og glade over deres hjemmelavede kostumer, som de synes var meget smartere end de købte. Klap på skulderen og tak mor fordi du har knoklet mange timer... Men det var sjovt at lave!!! Og jeg gør det meget gerne igen næste år!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar