28 januar 2010

Mig og min pige



Ja billedet taler for sig selv! Her bor to piger som har skønheds og hårsager der fylder. De lævner ihvertfald ikke meget plads til drengenes grej!
Husker tydeligt en morgen for omtrent 5 år siden hvor jeg sad og ammede lille Rose i vores seng. Glad og tilfreds var hun, og ved siden af mig lå Anders og max og snorkede om kap.
Da tænkte jeg: "tak Rose, jeg er glad for at du er her, så der er lidt ligevægt". Og glad har jeg været siden. Det er skønt at have en at lege med dukker med, og en som synes det er fedt (og helt normalt) at have 10 hårbøjler og ikke kun én, at have en som med glæde går en tur i Matas, bare for at kigge... Max er min superman, men jeg var bare ikke god til at lege med biler eller til at lege dinosaurleg...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar