31 januar 2010

Sne, vinter, søndag morgen og friskt bagerbrød...

Min far synes at vi skulle til bageren efter morgenmad, det er jo søndag ik...
I går aftes lød idéen ganske god og hyggelig og det er en ganske overskuelig gåtur... Men jeg anede intet om hvad vi ville vågne op til i dag.
For hulan det var et smukt syn der mødte mig her til morgen da jeg nysgerrigt kiggede ud af vinduet, HVIDT HVIDT HVIDT ligemeget hvorhen jeg så!
Min farmand, Max og jeg hoppede i tøjet og begav os afsted. Det er den smukkeste, roligeste og dejligste morgen jeg længe har oplevet. Man kunne ikke se forskel på cykelsti og fortov, og der var helt helt stille. Sikke en fryd for øjet!
Der er virkelig noget fantastisk over træer og grene med sne på. Og der kommer tit nogle virkelig smukke billeder ud af det.
Her et af mine. Flere kan man se ved at besøge snemappen...
Flot og smuk er den hvide sne.
Og en fin afslutning på januar, gad vide hvordan februar kommer til at se ud, det er spændende.

1 kommentar:

  1. Vi var også tdligt ude selvsamme morgen - og ja, det var en morgen man ikke lige glemmer, når det nu skal være vinter, så er det sgu skønt med en gennemført hvid vinter! Fine billeder i øvrigt.

    SvarSlet