16 marts 2010

En lille grøn bamse med flervarvet hår og sløjfe i

Efter fødselsdagsmorgenmad og gaveoppakning, fandt jeg mig selv på stuegulvet sammen med Rose. Begge var vi glade og ivrige for at kreere noget. Rose fandt selv på denne lille grønne bamse. Hun har selv klippet stoffet, syet rundt i kanten og stoppet den ud med vat. Sløjfen har hun også selv klippet. Ved fælles hjælp fik den flot og farverigt hår, og øjne, næse og mund.

 
Er den da ikke sød?

Det var SÅ hyggeligt at sidde der og sy sammen med hende. Jeg fandt ud af at der jo selvfølgelig skal være en nålepude i hendes syæske, så den fik jeg syet mens jeg hjalp hende med hendes projekt.




En af gaverne fra Anders og mig til Rose var hendes egen syæske, med det vigtigste værktøj, samt en kurv til garn og stof.




Hun er lykkelig for sine to farvestrålende kurve. Og hun og jeg skal nok få nogle gode stunder sammen med nål og tråd...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar