27 marts 2010

forkælelse

Forleden dag besøgte jeg butik badehotellet, men såmen blot for at holde et møde og nyde en kop varm chokolade imens. Ærlig talt så havde jeg svært ved at holde koncentrationen omkring mødet, havde meget mere lyst til at gå på opdagelse i denne super hyggelige, indbydende og lækre lille butik. Mit øje fangede et glas med Saltscrub, og det fristede mig, jeg var meget nysgerrig for at afprøve indholdet.
Det skulle gå hen og blive fredag, dagen hvor påskeferien begyndte, solen skinnede og humøret var højt, førend jeg kom ned i butikken fast besluttet på at sådan et glas skulle jeg da selvfølgelig have. Med i posen kom også et til min søster. Med citrus duft til mig og lavendel til søster.
Det er korrekt hvad jeg har fået anbefalet, det er guffeluf for huden. Og en oplagt ingrediens til et hjemmespa, også selvom du ikke har et badekar.
(en kollega af mig og en "blog veninde" har skrevet et indbydende og hyggeligt indlæg om hjemmespa). Efter at have læst det blev jeg meget inspireret, og tænker at det vil jeg da også indføre herhjemme...).
Butik badehitellet er klart et besøg værd, der er hyggeligt, velduftende og god varm chokolade!
Og jeg, ja jeg glæder mig til næste bad hvor jeg skal nyde min saltscrub!!!


Et flot stort glas velvære og forkælelse til ganske få penge. Kan VARMT anbefales!

2 kommentarer:

  1. Uhm ja den er bre så lækker. Sådan en fik jeg også en gang af signe. Sig mig, hvor ligger den butk henne? Den kunne jeg godt tænke mig at give et besøg.
    God påske
    Kh Line

    SvarSlet
  2. den ligger i Gentofte, det er en af mine kollega og hendes mand der har butikken. Kom derud en dag så kan vi sammen gå på opdagelse i butikken...

    SvarSlet