18 marts 2010

Træn som en mand!

Sådan siger Chris MacDonald ihvertfald. Og faktisk tror jeg at han har ret. Vi kvinder skal finde killerinstinktet frem og gå hårdere til den når vi træner. Det bliver meget nemt at tulle stille og roligt fra maskine til maskine i træningscenteret, eller blot lunte derudaf på løbeturen.
Vi skal vist lige skrue lidt op for intensiteten!!!
For mig var det inspirerende og motiverende læsning, da jeg læste Chris MacDonalds syn på hvordan kvinder træner og hvor meget de kan lære af mænds måde at træne på. (Fit living nr. 04. april 2010)
Om lidt når jeg træder op på løbebåndet, vil jeg tænke på hvad Chris siger, og forsøge at give den som en mand, og finde mit killerinstinkt frem... Måske der også kunne komme lidt mere fart og kraft i cykelturen til arbejdet...
Enanden ting han siger, det er at mænd faktisk synes kvinder der sveder fordi de har trænet hårdt er sexede, tænk over den piger næste gang i fyrer den af i træningscentret!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar