19 maj 2010

Min egen lille sypige

I dag kom min mor på besøg og med sig havde hun gode sager til børnene. Max fik hendes aflagte computer, er han ikke bare heldig. Nu har han sin egen computer til at skrive historier, breve og tegne på. Til Rose havde hun et lille broderi kit, super super sødt med en sommerfugl som motiv.
Glad og stolt bliver jeg når hun er ivrig efter at komme i gang!
Så efter badet satte hun og mormoren sig til rette i sofaen med syarbejdet. Og hun var ikke glad for at slippe det da hun skulle i seng...
Men så kan hun jo heldigvis fortsætte i morgen.
Det glæder mig rigtig meget at der er et af mine børn som også er glad for det kreative og som synes det er hyggeligt at sy.
 Den fine sommerfugl

Jeg synes det er rigtig fint klaret af Rose, hun er altså kun 6 år...

1 kommentar:

  1. Hvor er hun dygtig !
    Dejlige gaver.
    Og det er nemlig så skønt at dele sin kreativitet med andre :-)

    SvarSlet