22 maj 2010

Nordjylland

Når jeg ser på disse flotte billeder som min kære mor har taget forstår jeg for alvor hvorfor folk bliver draget af Nordjylland, Vesterhavet og naturen deroppe. Selv er jeg også ret glad for at komme til stranden når jeg er i Hjørring hvor både min mor og mormor bor, og hvor jeg har tilbragt mange dejlige feriestunder. Stranden er god om sommeren, men også fantastisk når det blæser, regner og rusker.
Klitter, sand og vand, og beplantningen, er noget helt særligt.
Tag et kig...

2 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder du tar. Man blir så glad av dem. Första gången jag hittar hit och då passar jag på att berätta att jag har en giveaway i min blogg. Hade varit skoj med ditt deltagande. Jätteroligt.

    SvarSlet
  2. Tænk at gå med bare tæer i vandkanten og bare kigge ud over havet, mens lyden af bølgerne lyder i ørene :-)

    SvarSlet