20 juni 2011

"Jeg havde en farm i Afrika ved foden af bjerget Ngong"




Jeg er ikke den store bogsluger, og giver mig sjældent tid til at gå i gang med en bog. Kan egentlig godt lide at læse, men... Ja jeg vælger at bruge tiden på andre ting...
For nylig kom jeg til at tænke på filmen "Out of Africa", hvorfor den pludselig poppede op ved jeg ikke. Men efterfølgende kom lysten til at læse Karen Blixens "Den afrikanske farm", og jeg besluttede mig for at den skal med mig til Bornholm på lørdag. Nu er jeg rigtig spændt på om den fanger mig & om jeg finder tid til at læse!
Har det sådan lidt lige nu som med popkornene i biffen, dem skal man først begynde at spise af når selve filmen starter. Bogen her har jeg så umådelig lyst til at åbne og begynde på, men havde egentlig forestillet mig at den først skulle åbnes når jeg sidder i bussen mod Ystad...
Uha skal jeg tyvstarte?!

Hvad skal du læse i din ferie?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar