03 juni 2011

På vej til Odense...

Man skulle tro at jeg var på vej på forlænget weekend når man kigger på min bagage... Jeg skal bare til Odense og passe Kunstfabrikken. Men en togtur på 1,5 time ganget med to og 5 timer i butikken er jo mange krydser på mit aida stof...
Så et af mine evighedsprojekter er med, og alt broderigrejet, samt ekstra stof og knapper til at betrække, strikketøj, 3.A´s stile og en computer er også kommet med... Jeg håber der kommer nogle kunder i butikken, eller nogen som bare har lyst til at kigge forbi og sige hej...
Det er samtidig mit farvel til Kunstfabrikken, da jeg ikke længere vil have varer liggende der, og i den anledning vil flere af mine varer være ekstra billige i dag!
God fredag til dig derude, nyd solen og fridagen hvis du har sådan en i dag...

Blomsterne før de kom i vand...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar