19 juni 2011

Sommerfugle i maven...

I dag skal jeg møde en masse, helt sikkert, dejlige piger! Om ganske få timer cykler jeg gennem byen mod Østerbro hvor jeg skal til blogtræf, jeg glæder mig, men jeg har nu også sommerfugle i maven...  Jeg kan rigtig godt lide at møde nye mennesker, jeg synes det er så spændende, at sige hej og begynde en samtale med et menneske som jeg ikke kender! Et nyt bekendtskab der kan inspirere, lære mig noget & sætte tanker i gang...
Der er 3 som har forberedt dette træf over længere tid, Mille, Anne og Vibeke, jeg glæder mig til at møde dem og er spændt på hvad de har fundet på af gode sager... Jeg glæder mig også til at se alle dem der kommer!
Med i tasken kommer måske et lille kreahygge projekt, men jeg har nogle billeder for mit indre af boblende drikke, søde sager og fine servietter... Så måske jeg bare skal nyde dagen, læne mig tilbage, sludre, skåle og hygge.
Du derude ønskes en rigtig god søndag. Er du én af dem der skal deltage i et løb i dag, så rigtig god fornøjelse, det var min plan, men jeg fik aldrig meldt mig til, så jeg tog turen i morges i stedet for...

Sommerfuglene er der endnu...

2 kommentarer:

  1. Rigtig god fornøjelse :-)

    SvarSlet
  2. Hej gaia, det var super fedt at møde dig :p Og ikke mindst se nogle af dine kreative udfoldelser :)

    kram Elisabeth Muabi.dk

    SvarSlet