19 juni 2011

Og væk var sommerfuglene...

Sommerfuglene fløj ligeså stille afsted, måske for at søge mod en ny mave.... Jeg ankom til Blogtræf og der blev jeg mødt af søde damer, venlige smil, det lækreste kagebord og et nysseligt pyntet  lokale...
Ganske få ansigter havde jeg set før, og jeg mødte nye og søde blogdamer.
Tak til Anne, Vibeke og Mille for at de har arrangeret denne eftermiddag og dermed givet os mulighed for at hilse på andre bloggere!
Også tak til dem der har doneret diverse ting til os deltager. Vi fik hver en farvestrålende taske med alt muligt guf i, det er allerede vist frem på forskellige blogs, så snus lige lidt rundt i blogland og se hvad vi har fået samt nyd billeder af boblevand, lækre kager m.m.
Én af tingene i tasken var en lille sort og hvid stribet æske fra Summerbird. Der gik lidt tid inden det gik op for mig hvad meningen med den lille æske er. JUHUU for en lækker ting! Jeg kan bytte æsken for en STOR flødebolle eller is, hvad siger du så? det er da en flot donation... Tror min datter skal have fornøjelsen af at smage en luxus flødebolle...
Mit kamera kom ikke rigtigt frem, det eneste jeg fik fotograferet var det fine kagebord...





Til jer der deltog. Jeg husker ikke navne særlig godt, så det har været lidt svært at finde jeres blogs, men måske du kigger forbi en dag, og på den måde hjælper mig med at finde dig...

6 kommentarer:

  1. kukkuk her er jeg :p Så er det godt jeg kan huske hvad din bloghed :p - det tog dog lidt at få stavet det korrekt.!

    rigtig hyggeligt at møde dig! - og få et indblik i hvad du nuller rundt med!! dine nøgle ringe er super fede! og elsker også dine bøger - jaja man har vel liiige kigget din blog igennem :p

    kram Elisabeth / Muabi

    SvarSlet
  2. Ihh kære Gaia det var så hyggeligt, at møde dig IRL=)
    Og tusind tak for alle de fine sager du havde med - det var jo alt for galt, men jeg er altså bare rigtig glad for det hele=)

    Kh

    SvarSlet
  3. Hvor ser det bare fint ud. Sikke et fint arrangement de tre kvinder havde stablet på benene. Dejligt at I alle hyggede Jer:-)

    SvarSlet
  4. Hej Gaia
    Tak for i går! Det var rigtig hyggeligt at se dig igen :-) Jeg blev også svært godt tilfreds, da jeg så hvad den lille stribede æske indeholdt :-P

    SvarSlet
  5. Hej Gaia
    Tak for sidst:) Det var bare rigtig hyggeligt!
    Kh Anne

    SvarSlet
  6. Hej søde Gaia.
    Hvor var det hyggeligt at møde dig i går. 1000 tak for de fine fine gaver, er totalt vilde med dem :-) Håber vi ses til et lille skolebesøg en dag :-)
    Knus V

    SvarSlet