24 juni 2011

SOMMERFERIE

Om 5 timer, ja sølle 5 timer, så har jeg SOMMERFERIE. Og den slutter først d.11.august, for hulan da det er skæppeskønt!
Ferie er altid velkomment herhjemme, nogen gange mere tiltrængt end andre...
Ihhh hvor jeg glæder mig til at skråle med på skolens feriesang sammen med alle de glade børn, knuse dem og ønske dem god ferie. Glæder mig til bagefter at skåle med kollegaer og knuse dem inden vi går hver til sit.
Men allermest glæder jeg mig til at komme hjem til Anders og børnene, for at holde ferie sammen med dem!!!!
God ferie til dig når du når så langt.
Max og Rose der spiser is. Det har man lov til at gøre hver dag i ferien...
(Billedet er fra sidste sommer)

2 kommentarer:

  1. Fedt! Det bliver virkelig lækkert. God fornøjelse. :)

    SvarSlet
  2. Ja, ser der var jo så lige en meget god grund til at blive lærer.
    For hvem kunne ikke lige bruge næsten 6/7 ugers sommerferie;))
    God sommerferie Pia

    SvarSlet