30 august 2012

Den der øde ø...

ÅH SUK!
Du kender det nok, med ét rammer hverdagen dig, eller noget stiger dig til hovedet, én er urimelig eller dum ved dig.... Ja der kan være mange grunde til at man kan have lyst eller behov for at trække stikket ud, flyve af sted, rejse til en øde ø!!!
Som manden min netop sagde efter en træls episode var fortalt, "hvornår er det vi tager til den der øde ø?". Mindre kan også gøre det! Gid jeg lige kunne lave en AHA og hoppe ind i billedet her ovenfor!
Ja jeg er klar!

3 kommentarer:

  1. Ååååh kender det så godt, Rom kalder, nok nærmere skriger efter mig.
    Bare slappe af med god mad og kigge på alle de her skønne mennesker, der suser forbi min stol mens jeg sidder der med min pasta og nyder det hele:))
    Tak der lukkede jeg lige mine øjne og fik et lille frirum.
    God weekend.

    SvarSlet