20 august 2012

Hey hov...

En tidlig morgen i starten af skoleåret, en tur på wc inden undervisning, og hvad ser jeg ligge der på kanten af vaskekummen...


Nåede lige at tænke "hey hov det er da min", men nå nej, det er jo den jeg gav Mette i fødselsdagsgave.
En kær kollega fik denne nøglering i fødselsdagsgave inden ferien, og jeg er både rørt og stolt over at hun gerne bruger den. Fordi jeg synes den er vildt fed, er det jo ikke sikkert den falder i hendes smag. Det er det der er lidt "farligt" ved at give hjemmelavede gaver...
Nu var det en jeg havde lavet for længe siden og ikke med hende i tankerne, det gør alligevel en forskel, i forhold til hvis man sidder der og sveder ved maskinen og så kommer med noget der ikke bliver værdsat eller brugt...

9 kommentarer:

  1. Jeg bliver også altid rigtig glad når jeg ser gaver jeg selv har lavet være i brug. Måske er det lidt skørt, men nogle gange er det lidt med bævende hjerte de bliver givet videre, da jeg håber modtageren bliver glad og ikke synes det er noget-hjemmebikset-noget. Og det er altså selvom jeg ved det er kvalitetsmæssigt fine ting. :) Det er næsten synd for modtageren at de næsten er tvangsindlagt til at skamrose dimser de har fået af mig for at dulme min bekymring. :D

    SvarSlet
  2. Elsker din nye titel! Madicken, ikk?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo netop! Tak!
      Er helt vild med den sætning. Min dreng hader når jeg siger den herhjemme!

      Slet
  3. Fin titel :-)
    Og det er skønt at give gaver, der bliver brugt.

    SvarSlet
  4. Den bedste fornemmelse er, tilfældigt at opdage, at de ting man har givet med hjertet, bliver brugt! Kunne du ikke forklare titlen? - for jeg er overhovedet ikke med...kald mig bare tungnem! - men jeg kender heller intet til Madicken...måske en fejl? hmm...

    SvarSlet
    Svar
    1. Efter lidt søgning i cyberspace kan jeg se, at det vist ER en fejl i min opdragelse ikke at kende Madicken.... Jeg hepper på Pippi - kan det ikke gøre det? hi hi

      Slet
  5. Jeg er heller ikke så stærk i Madicken, men jeg er SÅ glad for den cykelnøglering du har broderet, som jeg vandt i din give away. Jeg er så glad for min turkisfarvede cykel, og så passer det perfekt med en cool nøglering;-)
    Knus til dig....
    Kate

    SvarSlet
  6. Jeg kommer med et lille indlæg om min titel!

    SvarSlet