11 februar 2010

"Fastelavn er mit navn, boller vil jeg have, hvis jeg ikke boller får, så laver jeg ballade"

Pyha jeg nåede det, uden at sidde her aftenen før og sy og jage derudaf. Man skal ikke kigge efter i sømmene... Men jeg er nu godt tilfreds med hvad jeg fik kreeret til Max! -Og med hjælp fra Nina fik Anders and både næb og fødder, tak Nina! Roses udklædning klarede vi i kineserbutikken på 15 min.
I morgen sender jeg et lidt umage par afsted i skole, den ene siger rap rap og den anden Ni Hau.
De er begge glade og stolte! Rose kan næsten ikke vente til det bliver i morgen... Og Max er så glad for at han endelig kunne klæde sig ud som Anders and, hans store idol.
Jeg selv flyver afsted som en sommerfugl...

1 kommentar:

  1. Ej, hvor er du go' - de er SÅ fine!
    Troede, at jeg var fast læser og automatisk ville blive updateret ved nye indlæg, men det var jeg ikke...så har lige indhentet alt det fine jeg er gået glip af OG har fået meldt mig som fast læser:-)
    Elsker alle dine fine vinterbilleder.

    SvarSlet