21 februar 2010

Jeg gjorde det sgu!

For nu 9 dage siden satte jeg et mål for min vinterferie, noget ambitiøst og ret så krævende fysisk, men jeg tænkte at denne ferie kunne bære det.
Jeg aftalte med mig selv at jeg HVER dag i ferien skulle enten løbe eller træne i fitness centeret. Og sørme om ikke jeg overholdt aftalen! De første dage vraltede jeg rundt med ømme muskler og især nogle lårbamser der var godt trætte og ømme...

Tjek lige programmet:
Lørdag: shape 55 min.
Søndag: kl.08:00 morgenløbetur i det fri 3,75 km.
Mandag: Kondition: 25. min. crosstrainer, 35 min. løb (heraf 12 min. interval)
Tirsdag: 12 min. intervalløb + shape 55 min.
Onsdag: 1,5 timer Hatha yoga
Torsdag: 24 min. løb (heraf 12 min. interval)
Fredag: 12 min. intervalløb + shape 55 min.
Lørdag: 30 min. løb på løbebånd
Søndag: LA GRANDE FINALE!!!!! 50 min. spinning + 55 min. shape

Her sidder jeg så under min dejlige dyne, og skal snart sove så jeg kan være bare lidt frisk til at sige hej til mine skønne rollinger i 2.a i morgen tidlig. Det er ikke just trætheden der plager mig. Denne ferie har også være meget afslappende. Sene aftener og vi har alle OGSÅ børnene sovet længe hver dag, så jeg (vi) er inde i vanen og har derfor svært ved at falde i søvn så "tidligt".
I morgen holder jeg fri fra træningen + løb. Har brug for en dag hvor jeg ikke igen går over dørtrinnet til fitness centeret. Synes jeg kan tillade mig det, især da der er ca.15 km. der skal tilbagelægges på cyklen for at komme til og fra arbejde. Men på tirsdag er jeg tilbage igen, til endnu en gang shape.
Resultatet af det hårde arbejde.... Måske det kan ses en dag, men indtil videre er det den super gode samvittighed der tæller!!!

Mine elskede løbesko. En rigtig god fødselsdagsgave. Her er det fotograferet da de var helt nye og hvide, farven har ændret sig, men de bærer nu præg af at blive brugt. Og jeg bliver glad hver gang jeg hopper i dem, de er simpelthen så rare at have på. I denne uge har de været flittigt brugt!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar