04 februar 2010

Februar

byder på fastelavn, ferie, fødselsdag og familiesamvær

Så kom februar. En måned der er lidt kortere end de andre, og som for mit vedkommende byder på både gode, hyggelige og sjove ting, men som også skræver sit af mit kreative jeg...
fastelavn er mit navn... børnene glæder sig meget til fastelavn, som desværre er kommet lidt bag på mig i år, hvilket sætter en grænse for hvor avancerede kostumer jeg får klistret, syet, klippet til børnene. Hvad de skal være er ikke helt på plads. Postbudet og Anders and, kunne jeg ikke lige gennemskue hvordan jeg skulle lave, så nu har Max og jeg lavet en lang liste med alle mulige bud, jeg hepper på lyskurvern! Rose går fra pigekriger (hvad det så end er) til kineserpige, men vi skal nok få hende gjort fin til dagen, og Max skal nok også blive glad selvom hans mor måtte skuffe ham over at anden og postbudet ikke kunne lade sig gøre.
ferie, ahhhh ferie. Vinterferie, 9 dage off, hvor der skal hygges indendøre, spilles spil, bages brød, måske en tur i Dyrehaven eller Zoo. 
fødselsdag. Hurra for søster der bliver 40. Selv har hun ikke tænkt sig at gøre noget som helst ud af det. Det er jo bare en fødselsdag, en mandag hvor hun skal på arbejde som sædvanlig. Hvis bare der ikke var så langt til Langeland, drønede jeg gerne forbi med en 4 etagers lagkage, flotte gaver, blomster og sang...
familiesamvær. Min kære far er i Danmark for længere tid, og det skal nydes og udnyttes. Ham på besøg betyder automatisk mere rødvin i vores halse herhjemme, men det betyder også nogle børnebørn der er utrolig glade og positive over at have en bedstefar i nærheden!

Hvad mon februar ellers kommer til at byde på, ja det får vi at se. Januar var god, dog lidt sygdom og megen sne. Men GOD og jeg er glad og stolt over at jeg har formået at overholde faktisk alle de små aftaler som jeg har lavet med mig selv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar