12 februar 2010

Sæt igang!

 
Vi kvinder er kendt som shoppe freaks, mange kan ikke styre sig hvad angår sko og tøj, det er ikke rigtig noget, der siger mig så meget. Derimod kan jeg meget nemt og hurtigt fylde kurven i både en helsekost eller Matas. Her er hvad der lige røg i kurven sidst jeg var i Matas, endnu en gang blev jeg overvældet af lysten og trangen til at proppe mig med god samvittighed, og få noget for de 399 penge som jeg hver måned troligt betaler til SATS.
Siden da er den gode samvittighed jævnligt blevet afløst af den dårlige. Men jeg tænker at denne vinterferie, skal være den der sætter mig igang, så jeg oftere og oftere går i seng og står op med den gode fornemmelse i kroppen og dermed den gode samvittighed.
-hvad jeg gør med resten af den rødvin som jeg gik igang med her til aften ved jeg ikke lige, men som min kære papa siger, så er rødvin sundt...
Så: "sæt i gang!"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar