10 juni 2010

En mavefoenemmelse...

Er der nogen af jer der kender til det at man ikke rigtig kan finde ud af at glæde sig sådan rigtigt, da man ikke helt ved hvad det er der venter én... Altså jeg ved jeg skal noget, som jeg egentlig glæder mig til, men jeg har ikke prøvet det før, og har så faktisk svært ved at glæde mig, får sådan en underlig mavefornemmelse...
Kringlet? Ikke til at forstå?
Nu deler jeg mine følelser med jer på en anden måde end jeg har gjort før.
I morgen skal jeg i BonBon land med 91 elever en flok skønne kollegaer og mine egne børn tager med. Har glædet mig i lang tid, men nu sniger usikkerheden og uroen overfor det ukendte op i mig og faktisk glæder jeg mig slet ikke lige nu, desværre!
Men der er ingen vej udenom, og bare vent det bliver da nok sjovt, men ligenu er det ikke sjovt...
Kender du det?

2 kommentarer:

  1. Jo det kender jeg skam godt...men det er altid bedre, når man så er midt i det! Håber I får en rigtig god tur. God fornøjelse i hvert fald! Håber vejrguderne er med jer:)

    SvarSlet
  2. Du kan tro jeg kender det !
    Jeg oplever det ofte.
    Jeg sender dig et stort knus :-)

    SvarSlet