23 februar 2011

8 ting om Gaia -en award!

Jeg har modtaget en award af Bianca. Det er hende med de mange spændende og fantasifulde kager, dem kan du se på hendes blog Bianca´s kageverden.
Jeg har set det sorthvide billede op til flere gange, men faktisk aldrig læst et indlæg om denne award, ikke før at Bianca havde fået den, jeg læste med, og til min overraskelse og glæde stod jeg som én af de 8 forneden. Tak Bianca!
Der er flg. regler for at modtage denne award: Jeg skal takke og linke til den person der har givet mig awarden, dele 8 ting om mig selv, give awarden videre til 8 andre bloggere og kontakte dem jeg vil give awarden.

8 ting om Gaia
1. Da jeg var barn var jeg flov over mit navn,  jeg synes det var kikset og lidt pinligt, jeg ville meget hellere hedde Laila eller Stine, jeg ønskede mig blond hår og krøller! I dag er jeg fuldt ud tilfreds med navnet og er faktisk stolt over at hedde hvad jeg hedder.
2. Mit stjernetegn er løve, jeg har fødselsdag d.8.august, flot dato ikke. Jeg er STOLT over at være løve, jeg kan godt lide at få tingene som jeg vil og har noget af et temperament.
3. Jeg er vild med orden men er et stort rodehoved!!!
4. Mit hjerte banker hårdt for mit andet fædreland, og jeg lider under et savn!
5. Jeg ELSKER livet, men synes også det er en svær størrelse. Som min kæreste siger "livet er en kamp" og det siger nok meget godt det jeg mener.
6. "Forandring fryder"... Jeg har flyttet over 30 gange i mit liv, jeg kan godt lide forandringer, indrette mig et nyt sted, lære nye mennesker at kende, undersøge et nyt kvarter... Og forestiller mig at jeg om nogle år, skal prøve noget nyt og andet en lærerjobbet!
7. Jeg har noget med tal... Har en tendens til at tælle trappetrin og går i det hele taget meget op i tal, nogen vil måske mene det er lidt sygeligt...
8. Siden jeg var barn har jeg haft den DÅRLIGE vane at bide negle, jeg er flov over det og glædes over de perioder hvor det lykkedes mig at holde op.

Jeg har taget imod denne award med glæde. Jeg sender den videre til 8 personer, som jeg synes skal have den. Nogen har det med sådanne kædebreve agtige sager som denne award lidt er, at de ikke har lyst til at deltage på samme måde som jeg her har gjort.
Det har jeg fuld forståelse for, i deltager som i har lyst og finder interesse! Jeg har altså heller ikke overblik over hvem der allerede har modtaget denne award, da den har svirret rundt i blogland et stykke tid inden den nåede mig!
Jeg sender denne award videre til:
Puk
Kate
Sidsel
Christina
Lis
Mette
Mette b
Julia


2 kommentarer:

  1. Hej søde Gaia
    Tak for din indstilling, og ikke mindst tak fordi du deler de små finurligheder om dig selv med os. Jeg er meget beæret over, at du har valgt mig, men jeg melder pas i denne omgang:-)
    Ønsker dig og alle Jer andre en skøn dag - og må solen skinne på os allesammen:-)

    SvarSlet
  2. Hej Gaia,
    tusind tak for awarden. Jeg er meget glad for at du tænkte på netop mig :)
    Jeg lader den lande her, da jeg har deltaget i den før og nu vil jeg bare tage imod med et smil :)
    Klem fra
    mette

    SvarSlet