28 februar 2011

Streptopkokker på menuen!

Har glædet mig utrolig meget til min friuge (denne uge)!!! Og selvfølgelig starter ugen med sygdom (den overfaldt mig fredag aften og er blevet hængende) nu er jeg på phenoxymethylpenicilinkalium! Og satser på at jeg i morgen er så frisk at jeg kan arbejde ved symaskinen hele dagen, der er meget der skal laves.... 2 forklæder på bestillling, fastelavnskostumer til børnene, ting til forårsmarkedet, den lyserøde nederdel skal have lynlås og knap i.... GÅ VÆK streptokokker, eller lad ihvertfald være med at ødelægge min nattesøvn og giv mig energien tilbage!!!

Har netop slugt et par panodiler, og vil nu sætte mig ind i sofaen under det varme tæppe med broderi arbejdet.
Fortsat god mandag til dig!

1 kommentar:

  1. Se at blive frisk. Det er da for surt at være syg på sine fridage. Hvad var det ellers for noget med en tur til Nææææstved? Ville elske at se dig:)
    God bedring og kh Puk

    SvarSlet