10 februar 2011

Kærligheds give away...

I anledningen af Valentins dag om ganske få dage er der her på min blog en lille kærligheds give away!
Du skal læse på min blog af lyst, nysgerrighed eller interesse. Måske du deler mine tanker, interesser eller lader dig inspirerer. Så meld dig meget gerne som fast læser og følg med i min verden, men det er absolut ikke et krav for at deltage her!
Næ nej du deltager hvis du har lyst til at sprede lidt kærlighed og det gør du med denne her nøglering



For at deltage skal du blot skrive en kommentar til dette indlæg. I den kommentar skal du fortælle hvem du ønsker at give denne nøglering til. For du får den nemlig ikke selv. Den skal foræres til en veninde, kusine, moster, mor, mormor, søster.... Én som du ved vil sætte pris på sådan en gave og som vil blive glad for denne nøglering. Valentins gaver gives mellem mand og kone, og kærester, der er mor og fars dag, og nu et lille supplement til valentinsdag, nemlig en gave som gives af kærlighed til en anden person der ikke er ens partner!


Vær med til at sprede lidt kærlighed... 
-og spred det gerne ud i blogland med fotos og link hertil! 
Lodtrækningen finder sted d.12. februar. kl.16

Nøgleringe som denne, hænger i nøglebundter og på en taske på to dejlige damer i Odense bl.a. og faktisk ligger der nu en frisk stribe i lækre forårsfarver, i Kunstfabrikken i Odense. Så kommer du der forbi, kan du lure dem...

15 kommentarer:

  1. Fin fin nøglering.
    Hvis jeg vinder, vil jeg give den til min mor, som om 2 uger skal opereres i knæet.
    Hun er noget nervøs, men trænger desperat til et nyt knæ.
    Mette

    SvarSlet
  2. meget fin nøglering :) jeg følger da gerne med her på din blog :)

    SvarSlet
  3. Mette: gode tanker til din mor!
    Belladotte: hvem skal have nøgleringen?

    SvarSlet
  4. ups det glemt jeg :)
    den er til min dejlig veninde som altid er så sød :)

    SvarSlet
  5. Åh... Hvis jeg vinder nøgleringen skal den hjem til min veninde og bo! Hun er skøn - hun er der altid for mig, selvom vi ikke ses så tit. Derfor vil denne nøglering være god til, at vise at jeg elsker hende selvom jeg ikke er der i hverdagen længere =)

    SvarSlet
  6. Den skal min niece have! Hun har lige sagt ja til at hun vil passe på min dejlige dreng, hvis der skulle ske Jannik og mig noget. Så ved vi at han er i trygge hænder, hos sin elskede kusine :-)

    Jeg har allerede befamlet alle dine lækre ting i Kunstfabrikken :-)

    SvarSlet
  7. Tak for de pæne ord om mine ting Britta!

    SvarSlet
  8. Jeg ville give den til min ÆldsteDatter fordi jeg elsker hende og synes hun er en kvinde, der kæmper hårdt for at finde ud af hvilken vej ud skal gå.
    Aller helst ville jeg have den selv, fordi den er så skøn :-)

    SvarSlet
  9. jeg vil give den til min mor, hun har oplevet meget modvind og trænger derfor til lidt kærlighed. desuden har hun på valentinsdag været gift med min far i 30 år, for det alene fortjener hun noget ekstra da han som ehvervsfisker har brugt mere tid ude end hjemme.

    jeg håber jeg vinder, hun vil blive så glad

    SvarSlet
  10. Den er så fin så fin, og jeg ville give den til min veninde og kollega der desværre synes vinteren er ekstra hård. Så hun kunne bestemt bruge noget LOVE... God weekend. Johanne

    SvarSlet
  11. Kan lige nå det :O) ingen tvivl om at min kære veninde (Bette) skulle have den :O) hun er der altid <3
    Mette/ Fruea.com

    SvarSlet
  12. Jeg vil give den til min datter. Den er rigtig fin!
    Jette / Villa Ko

    SvarSlet
  13. Jamen den skal min skønne søde betænksomme datter da have, inden tvivl om det. Hun er lige nu på skiferie med sin onkel, tante og 2 fætre og jeg savner hende, så jeg er ved at blive vanvittig. Jeg ved hun har det super godt og de passer godt på hende, men alligevel er jeg bare så bekymret og tænker på alle de frygtelige ting der kan ske. UUUhh hvor jeg svner hende.
    Hilsen Charlotte

    SvarSlet