11 oktober 2010

Bliver det her mon godt???

Det var det jeg tænkte mens jeg improviserede lige før...  NU har der været nok ko og gris på menuen i et stykke tid, så laks skal det være her til aften. Jeg havde behov for at tilberede den anderledes en jeg plejer (den sikre vinder og den model børnene gladeligt spiser). Den friske dild fra Kvikly gjorde at der skulle noget mere frisk til...
Så laksen fik en gang hakkede løg omkring sig, tomater og citronsaft (dog fra en plastikflaske), salt, peber og den friske dild. Aner ikke hvon det bliver, og skal da ikke være sikker på hvad børnene siger til den. Vi får se!



2 kommentarer:

  1. Det ser lækkert ud! Som lakse-elsker er jeg nysgerrig efter at høre, hvad den sikre vinder hos jer er!??:) Man kan altid bruge lidt fornyelse i sin madlavning:)

    SvarSlet