29 oktober 2010

Ramt lige i hjertet !!!

Max er i bad, Anders og Rose hjælpes ad med at lægge vasketøj sammen, jeg er i køkkenet, pizzadejen hæver, en dejlig glad familie samlet en fredag aften. Børnene og jeg har været i gang siden vi kom hjem, de har været flittige med at sortere vasketøj, tømt opvaskemaskine og dækket bord.
Vi hjælpes ad alle 4 og er alle i gang for at gøre hjemmet hyggeligt og klar til fredag aften med hjemmelavet pizza, slik, rødvin og Disney sjov...
Jeg går herude i køkkenet og drikker dejlig rødvin til høj musik, og bliver helt blød og varm indeni, jeg bliver mindet om hvor dejlige mennesker jeg er omgivet af HVER dag. min familie MIN familie!!!!!!

Et glimt fra mit liv, i mit lille hjem,sammen med min dejlige familie, her & nu!

2 kommentarer:

  1. Uuh det lyder dejligt. Her i huset er der kun 1 barn hjemme og vi har endnu ikke bestemt hvad vi skal have at spise og har heller ikke handlet ;O))) Det "lugter" måske lidt af take away og rødvin.
    Hilsen Charlotte

    SvarSlet
  2. take away og rødvin er da heller ikke af vejen!!!

    SvarSlet