08 august 2011

FØDSELSDAG

Natten til tirsdag d.8.august 1972 kom jeg til verden på Carlottenlund fødeklinik.
Mine forældre Margrethe og Joël havde i forvejen min søster Nathalie og jeg blev så det 4. medlem af familien Cunin på Mørkhøjvej...
Jeg elsker fødselsdage og kan godt selv blive helt pjattet når det er min fødselsdag, det er jo MIN dag!
Denne fødselsdag er en af de særlige. Nu går jeg ind i mit sidste år i 30´erne. Tænk sig næste gang bliver jeg 40, det er der da stil over!!!
Jeg ser frem til dette år, og har planer og tanker for hvordan det skal bruges, lidt ligesom at nogen har nytårsforsæt. Men dem deler jeg ikke ud af her, de er meget private!
Skulle det finde på at regne på min fødselsdag bliver jeg IKKE ked af det, for jeg kan nemlig godt lide regnvejr...

Jeg skal nemlig hygge med min lille familie, og gøre gode ting for mig selv...



Sender til sidst en fødselsdagshilsen til alle der har fødselsdag d.8.august.
Måske der er en anden fødselar der læser med...

9 kommentarer:

  1. Tillykke med dagen. Håber du får en dejlig dag :)
    Det sidste år i 30´erne, der er jeg også, et dejligt år og jeg er slet ikke ked af at blive 40 næste gang :)
    Har fulgt din blog et stykke tid så nu er det hovedet ud af busken og frem med en lille hilsen til dig :)

    SvarSlet
  2. Tillykke !
    Jeg elsker også min fødselsdag :-)

    SvarSlet
  3. Stort tillykke med dagen søde Gaia:)
    Håber du går en skøn dag!

    Kh

    SvarSlet
  4. Tillykke med dagen. Jeg elsker også fødselsdage, men ikke så gerne min egen....
    Hav en dejlig dag.

    SvarSlet
  5. Stort tillykke med dagen Gaia. Håber den bliver ligeså dejlig som du håber, men det går nok med den dejlige familie du har omkring dig:-)
    Knus

    SvarSlet
  6. Kæmpe stort tilykke Gaia. Håber du får en helt fantastisk dag :)

    Kh

    SvarSlet
  7. Meget stort tillykke med fødselsdagen herfra Fru Hygge - håber kagen blev som ønsket? tak for din hilsen på min blog!
    hav en dejlig dag.
    Kh. Mette

    SvarSlet
  8. Hej Gaia

    Også et tillykke her på bloggen. Håber du har haft en dejlig dag. Har du fået mit brev?

    Knus fra Puk

    SvarSlet