16 august 2011

Photo challenge dag 16 - "Det jeg spiste"

Kender du det at maden efterhånden er blevet noget kedelig og ikke rigtig smager af så meget, det er de samme 10 retter der går på skift, børnene er kræsne og er sarte så derfor er det blevet sådan. Eller børnene er blevet kræsne og sarte fordi man har gjort det for vane at lave "børnemad" ???
Her til aften smækkede jeg noget sammen som jeg havde lyst til og som jeg vidste at Anders ville blive glad for at spise når han træt kom hjem efter arbejde og træning...
Børnene kiggede noget, Max gik ombord og spiste 2 fine portioner, selvom han ikke var ovenud begejstret (go dreng) Frøken sartnæse (også kaldet prinsessen) gjorde et stort nummer ud af det men der røg da lidt af det ned.
Kål og gulerødder i en ret er ikke deres livret.
Men Anders og jeg kan altså rigtig godt lide det!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar