06 august 2011

Photo challenge dag 6 - "barndomsminde"


Da jeg for mange år siden gik på fritidshjem lærte jeg at spille Kalaha, og jeg spillede det meget. Min mor har formået at gemme spillet i de mange år, og det bor nu hos mig, det er jeg hende meget taknemmelig for!
Jeg husker da Max begyndte på fritidshjem for 4 år siden, og han også lærte at spille kalaha. Ihhh jeg blev glad, tænk nu kunne jeg spille Kalaha med ham!

Dagens udfordring er interessant. Jeg har mange gode barndomsminder, og ville gerne have fotograferet Mørkhøjvej hvor jeg voksede op, skolegården jeg legede i, vores lille bitte have hvor vi legede i soppebassin og spiste fødselsdagsmorgenmad om sommeren, Vesterhavet, fritteren.... Før fangede mit blik spillet på hylden med spil og puslespil og bingo der var det gode barndomsminde, lige til at fotografere og dele med jer...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar