16 november 2010

For meget kaffe og for lidt søvn

I disse dage drikker jeg alt alt for meget kaffe og sover for lidt. Har konstant hovedpine og dårlig samvittighed.
Jeg er ikke specielt glad for efteråret. Eller det vil sige jeg synes det er en fantastisk smuk årstid, og kan god lide den. Men som skolelærer og forældre til 2 skolebørn, har man altså meget at se til på denne tid. Ordet elevplaner har du måske hørt mig eller andre nævne før. Det er dem der giver mig hovedpine og stress. Mit hoved er ved at koge over og jeg har faktisk rigtig svært ved at få overblik over situationen lige for tiden. Jeg ved at det her "mareridt" er slut torsdag d.25. nov. ved aftensmads tid når sidste elev og forældrepar har været til samtale i 3.a. MEN det hjælper ikke lige nu.
Men hvad hjælper så ??? Det jeg har allermest lyst til er at trække stikket ud, hoppe ned under min dyne og først komme ud når der er fri bane... Men det kan jeg jo lissom ikke...

Så jeg er ikke så flittig på bloggen for tiden. Men vender stærkt tilbage!
Ka i ha det.

4 kommentarer:

  1. Åhh Gaia - har et sæt vennepar som hænger i med det samme.. forstår godt jeres bekymringer.. kære ven, klem ballerne sammen, drik en kop te i ny og næ og tænk på, at der kun er 10 dage tilbage... Klem fra C

    SvarSlet
  2. TAK Christina for den søde besked!!!

    SvarSlet
  3. Fuld forståelse herfra. Vi har skolefest i morgen, og når den er overstået er det NÆSTEN som at få juleferie. Sådan vil du nok også have det efter d. 25.
    Keep up the good work.
    Hep, hep.

    SvarSlet
  4. Jubiiiiii Så er de forbandede elevplaner udgivet!!!!!!!

    SvarSlet