23 november 2010

Stemningsbilleder fra stand 56 i pakhus 16

6 kommentarer:

  1. hvor ser det hyggeligt og inspirerende ud.

    SvarSlet
  2. SKØNT!! :-D Det var altså også bare det FEDESTE marked, EVER!! Og jeres stand lyste op med alle de skønne, farvestrålende og fry-for-øjnene-smukke ting!
    Håber at jeg måske også kan komme med næste år, for det bliver jeg da vist nødt til :)
    Ha' en superlækker dag!!
    Kh. Jane

    SvarSlet
  3. Lige så hyggeligt som jeg husker det :)

    SvarSlet
  4. I havde så mange skønne ting med og jeg fik slet ikke købt noget! Men jeg var da henne og gramse mere end en gang ;-)

    SvarSlet
  5. Skønne billeder fra en skøn stand. Simpelthen superinspirerende.

    SvarSlet
  6. NICE STUFF! tihi
    Og tak for sidst, din dejlige dame!
    Knus Puk

    SvarSlet