04 november 2010

November

Så blev det sørme november og inden vi ser os om er julemåneden igang...
Traditionen tro sidder jeg d.4. i måneden og tænker over hvad denne måned vil byde på at forskellige sager.
Jeg vil starte med det bedste. Det er jo naturligvis at jeg skal til fedt julemarked i Odense d.20+21. november. Der skal jeg sammen med Puk stå og sælge vores hjemmegjorte ting. Vi glæder os begge helt vildt, og jeg er sikker på at det bliver en brandhyggelig weekend.
Men inden da skal jeg lige have styr på 23 elevplaner (jeg er begyndt og er egentlig kommet godt i gang, men jeg kender mig selv så godt efterhånden og ved at jeg med garanti sidder i sidste øjeblik og sveder). Med til disse elevplaner hører så skole/hjem samtaler!!!
Endvidere er der skole/hjem samtaler i min datters klasse...

Hvad byder november ellers på...?!
Både min og Anders mor har fødselsdag.
Vi får 3 gange familiebesøg, først min far i den kommende weekend, så Anders søster i weekenden efter og til sidst min mor!

Mon ikke november også byder på en hel del regn, kulde, grå himmel og tristhed. November er bestemt ikke en af mine yndlingsmåneder! Men efter den kommer der en super hyggelig måned, og året nærmer sin afslutning...

God november til dig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar