01 november 2010

Morgenstund

Jeg er vild med morgener, elsker den fornemmelse af at starte totalt på en frisk, gå ombord i en ny dag, som kan vise sig fra en anden side end forventet. At cykle afsted om morgenen er dejligt og ganske forfriskende.
Den del af morgenen hvor her er totalt ro, hvor det kun er Max og mig der er oppe, hvor vi er stille sammen, eller små sludrer, er især dejlig!
Her til morgen sad Max og jeg i hver sin ende af sofaen, mig med kaffe og strikketøj, Max med sin gode bog. Totalt overhyggeligt!!!
Nu har jeg drukket kaffen, lagt strikketøjet fra mig, Max er i gang med at klæde sig på, og om lidt vil vi sammen spise morgenmad, mig og min dreng, bare os to.
Og så går det løs, de to sovetryner skal vækkes, jeg skal børste tænder, finde regnbukser, cykelhjelm, lygter m.m. frem og afsted mod Gentofte.
En god skoledag venter mig. 4 billedkunsttimer (alt er forberedt til disse lektioner), derefter skal hele 3. årgang i biffen og se "Storm" og ja, ja så har jeg fri igen og kan cykle hjem til madlavning, strikketøj, børn, og hygge...

Et kig fra "min" plads i sofaen, på kisten der fungerer som sofabord, er der masser af garn, både halv færdige og afsluttede projekter, målebånd og her til morgen kaffe...


Et af de mange strikkeprojekter jeg har gang i for tiden...

Rigtig god mandag til dig derude!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar