18 november 2010

Har mange løse ender....

Ja bogstavelig talt! Der er ender der skal hæftes, noget der liiiige skal sys færdigt, silkebånd der skal købes og en kuffert der skal pakkes og..... Ja det er godt jeg har fri i morgen, ellers ville det da se skidt ud...
Men trods træthed og stress symptomer i kroppen så storhygger jeg mig med at pakke et sy kit sammen, sætte priser på varerne m.m. Glæder mig til at sidde sammen med Puk i morgen aften og få svar på nogle af spørgsmålene, såsom hvad skal det koste, synes du det her skal være sådan eller hellere en anden farve, og ja der er en del spørgsmål der hober sig op.
Jeg har en stor opbakning fra min kæreste der skal have det største TAK for den tålmodighed han har vist overfor mig den sidste tid. Men kan kan ikke altid hjælpe med om det skal være den ene eller anden farve, og det ene og det andet...
Nå tilbage til de løse ender. Her lidt fotos fra forberedelserne...

2 kommentarer:

  1. God weekend. Du skal nok nå det hele.

    SvarSlet
  2. Det ser så spændende ud, og ÅH hvor ville jeg også gerne være med... måske næste år...

    SvarSlet