17 november 2010

Lettelse, træthed, sommerfugle i maven og glæde....

Ja mange ord kan beskrive min tilstand og mit humør denne aften. De 23 elevplaner er udgivet, og jeg er enormt lettet og glad over dette. Men er skide træt og har ondt i hovedet. Havde lige brug for at sidde i sofaen en stund efter at have afsluttet skolearbejdet, men er vist lidt tung i røven.... MEN nu skal jeg meget snart i seng.
I morgen skal kufferten pakkes..... Jeg har sommerfugle i maven, glæder mig til weekenden. Synes det er enormt spændende at skulle på weekend, først en nat hos Puk, og så afsted sammen med hende næste morgen mod Odense. Overnatning i Odense hos noget af Anders familie som har været så venlige at lade os overnatte der.
Forestiller mig stemningen i pakhuset og sender Lis og Pernille mange tanker for deres arbejdsindsats!
Ses vi i Odense???


2 kommentarer:

  1. Bare vi sås i Odense, men jeg napper et julemarked i Århus i stedet for. God tur.

    SvarSlet
  2. Du ka lige tro, vi ses i Odense! Jeg var inde i Pakhuset igår, og det bliver bare SÅ fedt!!!

    SvarSlet