18 juli 2011

Detox !!!!






 Dagens 3 hovedmåltider & desserten.
Derudover en nektarin, en banan og et æble, samt 3 kopper kaffe...

Jeg har i den grad anlagt mig en feriemave, så slemt at jeg IKKE kan være i mine shorts mere... PINLIGT.
Is, kager, salt-snack, rødvin, chokolade, lyst brød...... alt for meget af dette de sidste 3 uger. PUHA-BVADR!!!
Jag har lyst til at vende vrangen ud på mig selv, jeg har en fornemmelse af at der indvendigt sidder et tykt lag usundhed, der skal ud af systemet...
Det er mandag, og det er første dag efter familieferien, det er tid til en detox for mit vedkommende, og kaffepause, hvilket betyder max 3 kopper kaffe om dagen!!! Ordentligt mad og mere motion tak!
Løbegrejet kommer ud af skabet og i morgen tidlig er jeg at finde iført dette...
Har brug for opbakning, opmuntring, håb og resultater...






7 kommentarer:

  1. Jeg er med. Har lige tastet vægt og højde ind i en eller anden LATTERLIG tabel, som straks spyttede et væmmeligt resultat ud. Jeg skal lige ud at løbe......

    SvarSlet
  2. Godt med en lidelsesfælde!
    Er netop vendt hjem fra hård intervalløbetræning, er træt, men godt tilfreds, så nu skal jeg have noget frugt og min morgengrød...
    Og SÅ dagens første kop kaffe!
    Hepper på dig Eva!

    SvarSlet
  3. I'm in!!!! Har hyggespist og hyggespist med masser af rødvin til, for slet ikke at tale om alt for meget slik!!!
    HEP HEP

    SvarSlet
  4. Jeg hepper også på dig morslille!

    SvarSlet
  5. Jeg føler med dig. Har selv drukket lidt for meget Asti og cola, spist chips og slik og alt det andet. MEN jeg var ude at løbe og cykle i går. Vi får flade maver igen om lidt, ikk?:)

    SvarSlet
  6. Det gør vi da Puk, men der skal arbejdes hårdt for det. Skal nu have dagens kop kaffe nummer 2, så er der kun 1 tilbage i denne dags ration. Serverer glad hjemmebagt drømmekage for børnene og nøjes selv med lidt isvand... AK

    SvarSlet
  7. Hmmm.. Kæmpe opmuntring herfra. Kæmper selv mod nogle onde, onde eksamenskilo... Og uhh den afslørende kjole jeg i sidst i august.
    Nu er jeg jo ikke så vild med at lave mad og er forfærdelig uopfindsom, så hvis du skulle kunne finde på at dele nogle lækre opskrifter ville jeg være taknemmelig.

    Sej med intervaltræning!! Hep hep Gaia!!

    SvarSlet