23 juli 2011

Hvorend jeg kigger hen...

-er der læsebøger, post it sedler, lærevejledninger, inspirationsbøger....
Jeg bor i mit køkken i dag. Har en masse skolesager fremme, nyder at kunne fordybe mig, at jeg kan arbejde uforstyrret og IKKE skal rydde bordet for at familien kan komme til at spise!



 Spisebordet og køkkenbordet foran vinduet ud til gården er mine 2 favorit arbejdsstationer. Maskinen følger lidt med frem og tilbage, afhængig af hvor meget strøm den har...
Her har jeg opholdt mig de sidste 5 timer, men nu er det tid til luft og en pause! 


Meget modviligt har jeg taget min natkjole af, for at hoppe i "rigtigt" tøj. Nu ska jeg have luft, en tiltrængt gåtur... Destination: Blockbuster, for at leje en pladderromantisk kærlighedsfilm, eller andet lige efter mit hoved, måske en fra listen her....

 -Udnytter at jeg er alene om filmen og ikke skal høre på Anders der synes det er noget pjat...

Tanken om en løbetur for at rense hovedet har strejfet mig, jeg mener at jeg bør, og ville med garanti nyde det, men jeg er godt nok fristet til bare at lukke mig inde her resten af dagen...

Fortsat god lørdag til dig. Min føles laaang og er bare god!!!

3 kommentarer:

  1. Det lyder da som du udnytter tiden helt fornuftig.

    SvarSlet
  2. Det blev til 2 film, når måske kun at se den ene, men film nr. 2 kom med for blot en 10´er. Sætter mig om lidt blødt i sofaen med frugt og strikketøj...

    SvarSlet
  3. Nu fik jeg da lige dårlig samvittighed..., i skoletasken ligger alle de løse ender. Men når kalenderen siger august, så...!
    God aften.

    SvarSlet