29 juli 2011

Jeg har fået en rose i dag!

Rosen er min yndlingsblomst. Jeg elsker blomster og der er mange favoritter, men Rosen har jeg altid holdt rigtig meget af!
I dag fik jeg en rose fra én som jeg ikke forventede det af, en træner i mit lokale træningscenter.
Og nej ikke en hemmelig beundrer...
Sagen er den af det lokale, hyggelige træningscenter der er smæk fyldt med super søde instruktører og emmer af god stemning og atmosfære, desværre lukker om ganske få dage, SUK!
Hende som gav mig den fine rose, er én af mine foretrukne instruktører, og det er kun i ferier og på dage hvor jeg har haft skemafri at jeg har kunnet træne på hendes hold, da de alle ligger kl.10.
I dag var så hendes sidste dag i centeret, og vores sidste træningsgang med hende! Efter endt træning fik alle på holdet en rose, og efterfølgende var vi nogen der sammen med hende drak kaffe på en nærliggende café.
Totalt uventet. Både at få en blomst samt drikke kaffe med en instruktør.
Ved godt det ikke er som en skolelev og dens lærer, hvor man ikke sådan mængler i fritiden, men alligevel, så synes jeg der er en hvis distance, og denne føltes opløst i dag, mærkeligt...
Men når det så er sagt, så synes jeg rigtig godt om det, hun er så sød, og det har været en sand fornøjelse at træne på hendes hold!

Mens jeg stod der og hoppede til den halve times puls træning inden styrketræningstimen begyndte, foregik det bl.a. til et skønt skønt nummer. Jeg blev ramt af total glæde og varme, der ER altså noget ved god musik og bevægelse på samme tid. Hvilket nummer det var, aner jeg ikke, men det kunne snildt have været med på soundtracket til "Footloose"! -har du set den film? Hvis ikke så GØR DET!
Senere kom der sørme (dog i en noget moderne & underlige udgave) en sang fra Bryan Adams albummet "Reckless", den plade hvorpå sangen "Summer Of '69" er på. Jeg blev lige revet tilbage til de glade teenageår for en stund! Dejligt!

Rosen står nu og pynter på spisebordet og jeg er glad for den!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar