20 juli 2011

Snobrød og fodbold

Børnene og jeg har været på tur i dag. Dejligt at komme lidt ud af byen! 
Vi har besøgt dejlige Puk og hendes rare familie.
Boller og kaffe på terrassen, fodbold i haven, tegneting, popkorn og snobrød på bål, frugt, saftevand, cider... 
Rose nød at der både var 2 katte OG en kanin, som hun fik foreviget med mit kamera.
Max bemærkede vist ikke deres eksistens, letvægtsbolden og legoklodserne var meget mere interessante.
Nogle rigtig gode timer i godt selskab, ahhhhh!
Og tro det eller ej, der har slet ikke været hverken hækletøj eller broderi fremme....


 Kaninen Kanel

 Katten Bellis

Rose laver snobrød mens drengene spiller en vigtig kamp...


Nu er vi hjemme igen. Max og Anders er til fodboldkamp i Parken, Rose foran Ramasjang og mig, jeg skal til at klippe i lidt stof, Rose har bestilt sig et nyt penalhus.
Fortsat god aften til dig derude.

Og til dig Puk. Dejligt dejligt at se dig i dag! Hils dine 3.

2 kommentarer:

  1. I lige måde sødeste Gaia:)
    Helt vildt at vi ikke nåede noget håndarbejde, men dagen var vist i sommerens og ungernes tegn. Vi skal nok nå at hækle og brodere, når det igen bliver køligt og tid til at sidde indendøre med tæpper og te.
    Glæder mig til vi ses igen.
    P

    SvarSlet
  2. Jer 2 UDEN håndarbejde !!!

    SvarSlet