11 juli 2011

Planlægning



 Billederne er taget en af mine elskede morgenstunder, inden resten af familien står op. 


Planlægning af næste skoleår er i fuld gang. Planlægning er det nye ord, og skal være overskriften for det kommende skoleår, på arbejdet som herhjemme!!!
Nyt grundigt system, med post it sedler i arbejdsmapper, lærevejledning og klassens læsebog.
En ringmappe med mange faneblade, for at have godt styr på de forskellige aktiviteter i det skoleår der venter mig... Måske det er set før, men ikke hos mig! Har mere haft sådan en vupti planlægning!
Overvejer sågar at indføre ugeplaner, men overvejer kun!
Så ja 6 ugers ferie, men der bliver skam arbejdet lidt hver dag....

2 kommentarer:

  1. Respekt !
    Husk nu også at nyde din ferie :-)

    SvarSlet
  2. Jeg nyder skam min ferie.
    Bliver bare nød til at have gjort en del undervisning klar, ellers går det ikke...

    SvarSlet