08 juli 2011

Patchwork

I laaaaang tid har mit patchwork sengetæppe ligget uden at jeg har syet på det, andet kom i vejen (var lige mere interessant) så jeg har holdt pause fra de små sirlige sting syet i hånden...
På et tidspunkt fik jeg den tanke at jeg måske desværre er godt træt af de farver som jeg har valgt, når tæppet er færdigt. Og ærlig talt der var en kort periode hvor jeg undrede mig over farvevalget!
I går kom det frem i lyset igen, det blev foldet ud og lagt på sengen. Til stor glæde fandt jeg ud af at jeg faktisk er nået ret langt...
Nu går det igen derudaf med den ene sekskant efter den anden, og så vil jeg glæde mig til at se det færdigt. Det bedste af det hele er dog at jeg faktisk synes det er ret flot, og kan stadig godt lide farverne!



3 kommentarer:

  1. Hvor ser det skide lækkert ud søde Gaia :-) Du skal have fat i en limpind, det gør det til en kæmpe fest.
    Kh V

    SvarSlet
  2. Super lækre farver og mønster!! Dejligt du har genfundet lysten til at genoptage projektet. Nogle gange er det ikke så dumt igen at gemme det helt væk og lade det vente lidt.

    Har selv haft mit store patchwork-vattæppe gemt væk af samme årsag. Men nu skal der snart videre, skal det :o)

    SvarSlet
  3. kære Gaia

    det ser såååå super flot ud i de farver ...
    men som Vibeke skriver vil en limpind eller måske denne http://allmomasquilt.blogspot.com/2010/12/hexagon-flowersblomster-tutorial.html
    løsning gøre det lidt nemmere for dig ... Jeg har selv brugt den i mange år og det letter virkelig arbjedet da du ikke skal pille ritråde ud.....
    knus♥

    SvarSlet