15 juli 2011

Min datter er i avisen !!!!!!!!!!

Sommertur. Syvårige Rose Cunin havde helgarderet sig med paraply, regnfrakke og gummistøvler, da hun i går gik tur i regnvejret i en forvokset vandpyt i Nørrebroparken i København.

Sådan står der under det kæmpe flotte billede af min Rose som er i Berlingske i dag. Vi var ude at gå for at ordne lidt overraskelser i anledningen af Maxs fødselsdag i morgen. Totalt hyggelig tur med hver vores paraply. Jeg var ikke så heldig at have gummistøvler på, så jeg kunne ikke gå med gennem de lækre store vandpytter i Nørrebroparken, øv!
En fotograf var på udkig efter dagens sommerbillede og faldt for Rose der kom slentrene i sit eget stille tempo gennem vandet. Vi sagde ja til at han gerne måtte fotografere hende. De gik begge ud i den mægtige vandpyt (fotografen var iført regntøj OG gummistøvler), og der blev knipset løs...

Uha det var spændende at se om hun nu også kom i avisen. Her til morgen røg jeg ned til kiosken så snart jeg havde fået en kop kaffe og tøj på... Og sørme ja om ikke han havde valgt et billede af Rose! Max fløj ind og vækkede Rose med ordene "Rose Rose du er i avisen!!!".
Uha Rose er stolt! Og ja det er vi forældre nu også!

9 kommentarer:

  1. Hun er da også så fin så fin. Det er det perfekt billed...:-)

    SvarSlet
  2. Det er et vildt fedt billede.. Tillykke til Rose :)

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare et dejligt billede, Gaia. Skriv til avisen og spørg om du ikke kan bestille et print af det. Nogle gange gider de godt at gøre det. Det ville da være skønt at have hængende på væggen.
    Og jeg kan se, at det ikke kun er dig, der holder af regnvejr:)
    Skønne Rose!

    SvarSlet
  4. Så dejligt et billede! Det kan jeg godt forstå kom i avisen:)
    Hun ser skøn ud;)

    Kh

    SvarSlet
  5. Smukt billede af en smuk pige :-)

    SvarSlet
  6. Wow - hvor er det et helt fantastisk billede og hvor er hun skøn!

    SvarSlet
  7. Dejligt billede, gode farver og en smuk lille pige i det danske sommer-regn-vejr. ;-)

    SvarSlet
  8. Skønt billede :)

    SvarSlet
  9. Hvor er det et fint billede.
    Tillykke med den 10-årige. Tænk vores drenge har fødselsdag samme dag. Hvor hyggeligt.
    Kh. Malene

    SvarSlet