25 juli 2010

Gaia´s butik

Så er jeg også kommet med på vognen. Eller nej tilbage igen hedder det vist...
For flere måneder siden oprettede jeg en søsterblog som jeg døbte Gaias butik. Meningen med denne blog var at jeg der skulle sætte de ting jeg selv laver til salg. Men butikken lukkede inden den egentlig var åbnet, og bloggen blev omdøbt til mit udstillingsvindue.
Siden da er der sket meget. Der er godt gang i symaskinen, skab og tasker bugner af lækre tekstiler, lysten, glæden og inspirationen er i top! Amio er kommet til, og jeg bliver inspireret af andre super kreative blogtøser...
Så nu har jeg genåbnet butikken. Den har fået et nyt look, nye farver, der ovenikøbet matcher mine nye navneetiketter (som jeg er utrolig glad for også selvom de er lidt store...).
Kig meget gerne forbi min lille blogbutik Gaia´s butik !
Send mig også meget gerne en kommentar til mine indlæg, positive ord, gode råd, inspiration og idéer, jeg tager gerne imod det hele.

1 kommentar: