20 juli 2010

Rigtig mange forskellige projekter...

Skulle i dag ind til Sommerfuglen efter broderimotiver, men kom hjem med både hørstof og en god bunke brodergarn. I går gik turen til Stof 2000 efter vlieseline, men med hjem kom mange meter stof & 4 mønstre...
Jeg har MEGET svært ved at gå i sådanne butikker uden at "komme til" at købe alt muligt andet lækkert med hjem. Men jeg overbeviser mig selv meget hurtigt og nemt om at det nok skal blive brugt en dag...

Jeg er typen der har mange kreative projekter igang på én gang. I skrivende stund gælder det: en jakke, 2 veste, 2 tasker, et forklæde, op til flere broderiarbejder, en solhat og så mit evighedsprojet -mit patchworks sengetæppe... Og der er sikkert noget der er glemt.
Kender du det?


Her er hvad jeg havde med hjem fra et hyggeligt og dyrt besøg hos Sommerfuglen. Det fine blomstergarn fra Håndarbejdets fremme, skal blive til en pude, det glæder jeg mig til at komme igang med...

4 kommentarer:

  1. Kender det kun alt for godt... -og vil helst igang med det hele med det samme! :D

    SvarSlet
  2. Du kan tro jeg kender det !!!
    Lækre farver- iøverigt, det broderegarn :-)

    SvarSlet
  3. Jo, det kender jeg da alt til. Jeg har så meget stof, garn, knapper og dimser på lager, så jeg burde virkelig også lave noget mere af det. Kunne bruge et par veninder, der kom til kreadag...
    God fornøjelse med projekterne:)
    KH Puk

    SvarSlet
  4. Ja Miri det er nemlig nogle super lækre farver det der garn. Jeg valgte også nøje farverne. Men der var mange farver at vælge imellem, og allermest havde jeg lyst til at vælge dem allesammen!
    Breoderer du egentlig?

    SvarSlet