31 juli 2010

Så slutter festen

-og det gør ferien desværre også snart!!!!!! Men det har været en dejlig lang en af slagsen.
Efter 3 dage i Hjørring er vi her til eftermiddag vendt hjem til Nørrebro. I morgen er sidste feriedag. Mandag starter Anders arbejde, jeg skal ud på skolen og forberede mig til skolestart, og ungerne kommer i fritidshjem. Øv at det er slut...
Men samtidig hilser jeg hverdagen og dens rutiner velkommen! Og ikke mindst min daglige cykeltur til Gentofte!
Det går altså nemt op i hat og briller når jeg har ferie. Samvittigheden er ikke helt sort, for jeg har fået løbet ca.2 gange om ugen, og da også formået at holde den gode sunde livsstil der lige var blevet min gode ven, de fleste dage... MEN når det er ferie, skal der altså også spises lidt is m.m.
Her til aften rakte fantasien og overskuddet ikke længere end til en meget nem aftensmad, ihvettfald hvad tilberedningstid angår. Det smagte herligt, men nu er det altså også nok.Vi skal tilbage til de gode salater, den gode fisk og en masse skønne grøntsager, ahhh fik pludselig lyst til en gulerod, vil slutte nu og skrælle mig en sådan.
Og til slut vil jeg lade dette billede stå som afslutning på et indlæg der vist mest af alt handler om mad...


Velbekomme!

1 kommentar:

  1. Jeg begynder også i morgen...Vi må tænke på hinanden :-)
    Jeg har desværre ikke voldsom meget lyst til at begynde hverdagen.. Må vist llige snakke et alvorsord med mig selv ! :-)

    SvarSlet